Sep 26, 2013

FINDING SERENITY

Assalamualaikum.

Itu hari, aku dilanda sedikit kesusahan. I was down all day. For few days, I don't eat proper food like I always do. Satu benda yang berubah pada diri aku waktu happy or sedih is my eating pattern.

Selalunya, aku makan berselera nak mampuihhh. Cuma kalau waktu waktu sedih, aku makan apa ada depan mata. Even stale biscuits. Hukhuk. Simpati dengan diri sendiri. Tapi syukurlah nak, masih tidak sampai ke tahap kebuluran.

Dah beberapa hari asyik down je. Maka, aku call adik adik dan kakak aku. Just nak sembang about what's new. Text dad and stepmom too. Tenang jiwa raga lepas sembang dengan mereka mereka ni. Masalah memang tak selesai lagi. Tapi at least terasa macam takde masalah at the moment. :)

Thanks sisters, for listening, walaupun aku tak cerita pon apa masalah aku sebenarnya. Saja nak mencari ketenangan dari korang semua before betul-betul pergi selesaikan masalah sendiri.

I will call you guys again, soon. Hehe.